Wat moet ik doen om klant te worden?

Het is heel eenvoudig om een energiecontract af te sluiten bij Poweo, enkel volgende informatie is nodig:

  • Mijn bankgegevens (IBAN)
  • Indien ik van energieleverancier verander, leg ik mijn EAN-code klaar. Deze is terug te vinden op de factuur van mijn huidige leverancier (+Informatie)
  • Indien ik verhuis of mijn EAN-code nog niet ken, neem ik contact op met mijn Distributienetbeheerder (DNB) en geef ik het nummer van mijn teller door om zo mijn EAN-code te ontvangen.

Mijn project en mijn aanbod

Ik ben
Optionele velden
Mijn bedrijf

Indien u dit niet kent, ga dan naar de website van de KBO, vul in het veld “Zoekwoord” de naam van uw bedrijf in en valideer. Uw bedrijfsnummer verschijnt vervolgens tussen 2 rode lijnen.

chargement - veuillez patienter
Op basis van de financiële analyse van uw organisatie kunnen we spijtig genoeg geen positief gevolg geven aan uw aanvraag.
Indien u meer informatie wenst, kunt u een e-mail sturen naar scoring@poweo.be
chargement - veuillez patienter
Label NACE code
chargement - veuillez patienter
* Verplichte velden
×
Poweo Le 1er juillet 2014, Direct Énergie s'internationalise et se lance sur le marché belge sous la marque « Poweo by Direct Energie » ou www.poweo.be 0800 291 91 https://souscrire.poweo.be/fileadmin/templates/img/logo-belgique.svg