Wat moet ik doen om klant te worden?

Het is heel eenvoudig om een energiecontract af te sluiten bij Poweo, enkel volgende informatie is nodig:

  • Mijn bankgegevens (IBAN)
  • Indien ik van energieleverancier verander, leg ik mijn EAN-code klaar. Deze is terug te vinden op de factuur van mijn huidige leverancier (+Informatie)
  • Indien ik verhuis of mijn EAN-code nog niet ken, neem ik contact op met mijn Distributienetbeheerder (DNB) en geef ik het nummer van mijn teller door om zo mijn EAN-code te ontvangen.

Mijn project en mijn aanbod

Ik ben
Optionele velden
Mijn bedrijf

Indien u dit niet kent, ga dan naar de website van de KBO, vul in het veld “Zoekwoord” de naam van uw bedrijf in en valideer. Uw bedrijfsnummer verschijnt vervolgens tussen 2 rode lijnen.

chargement - veuillez patienter
Na een financiële analyse van uw bedrijf, kunnen wij helaas geen gunstig gevolg geven aan uw aanvraag.

Wij nodigen u derhalve uit om contact op te nemen met onze partner Ellisphère (firma die informatie over bedrijven verzamelt). Zij zullen u meer details kunnen geven en zullen u uw 'score' meedelen op basis van uw meest recente balansgegevens.

Contact: www.ellisphere.com — Rubriek 'Contacteer ons'
chargement - veuillez patienter
Label NACE code
chargement - veuillez patienter
* Verplichte velden
×
Poweo Le 1er juillet 2014, Direct Énergie s'internationalise et se lance sur le marché belge sous la marque « Poweo by Direct Energie » ou www.poweo.be 0800 291 91 https://souscrire.poweo.be/fileadmin/templates/img/logo-belgique.svg